VM och tappade örhängen!

Sitter just nu och tittar på konståknings-VM på tv. Friåkningens final pågår just nu och det är bara att  njuta. Tänker tillbaka på och minns VM för två år sedan i Göteborg då jag var med och jobbade som volontär. Det är verkligen en upplevelse som jag sent kommer att glömma och trots att det var mycket jobb så var det verkligen fantastiskt roligt. 

Idag fick jag reda på att jag har fått en plats i elitseriefinalen som går av stapeln 9-11 april i Örebro. Hoppas på att kunna avsluta säsongen med en lyckad tävling istället för de senaste två tävlingarna som jag genomfört mindre bra.
Tänkte även avsluta detta inlägg med att tacka min kära pappa för att han hjälpte mig då jag klantat till det. Igår tappade jag ett örhänge i handfatet på toaletten och tänker att "det kan ju inte vara så svårt att få upp det igen, bara att plocka isär rören". Så jag börjar vrida och dra tills jag äntligen får isär dom. Sedan lyckas jag få fram örhänget vilket gladde mig. men sedan skulle jag ju bara få tillbaka rören på rätt plats och det gick inte direkt lika bra. Så efter 40 minuters trixande och kämpande ger jag tillslut upp trots att det läcker vatten varje gång jag spolar. Suck. Men idag var pappa här och hjälpte mig så nu är allting som det ska. Och allt bara för att jag är så klantig och tappar örhänget från första början. 

Nu är det sista paret och sedan drar jag mig till sängs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback