ännu en helg över!

Men detta har varit en riktigt bra helg! 

I fredags var det valborgsmässoafton och eftersom jag varit sjuk i veckan hade jag inte orkat ta tag i något att göra. Hade ett alternativ att åka in till stan men jag var verkligen inte sugen på att sätta mig på ett tåg och trängas med massa andra människor. Så jag satt hemma i min ensamhet och förberedde mig på en kväll ensam. Men så blev jag bjuden hem till min kollega Malin, eller ja, egentligen hem till hennes grannar för lite vin och spelkväll. Efter att ha känt efter ett tag bestämde jag mig för att ta bilen dit en stund. Det blev en lugn kväll för min del men det var ändå trevligt.

I lördags gick jag upp kl 10.00 eftersom vi hade träning kl 12.00 i Frölundaborg. Träningen gick sådär, det var sjukt mycket folk på isen så man hann liksom inte med det man skulle. På kvällen kom Hanna, Johan och Krille hit för en go taco/spelkväll. Vi hann även med en lång promenad genom Floda (jag på mina nya inlines som jag fick av Johan =)) Tack för en underbar kväll!

Idag har jag tränat i Frölundaborg, fixat lite i trädgården, ätit massa överbliven tacos och målat naglarna =) 

Imorgon jobbar jag 06.00-19.00 så nu ska jag dra mig till sängs!
God natt!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback