Dagen..

.. har varit helt okej. Trots att jag varit hur trött som helst eftersom jag verkligen inte sov bra i natt. Har jobbat från 07.30-16.00 och det märks att det är sommar för jag har idag plåstrat om tre knän, en armbåge och ett finger. Barn är så härliga ibland, det hjälper ofta med ett litet plåster så går dom från att halta till att springa. Tänk om man kunde lösa alla problem så lätt?!

Har efter jobbet åkt hem och planterat blommor i rabatten. Det blev marguriter och lila penséer och vår lilla uteplats ser faktiskt riktigt trevlig ut. 

Åkte sedan och dansade i en timme. Idag fick vi improvisera mycket och det var faktiskt riktigt roligt trots att jag kanske inte alltid lyckades med de mest graciösa rörelserna. Synd att det var sista dansen för terminen för det är verkligen härligt att dansa!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och jag hoppas verkligen att jag får sova i natt. Det värsta som finns är att ligga vaken och vrida sig en hel natt och nu är jag trött på det!


God natt!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback