"Det hade ju varit lättare om man var ful i allt.. du hade man ju varit snygg i nåt"

-Maria Montazami.
Ja, tänk om man hade det självförtroendet. Att man tycker att man passar i allt. Själv är jag en av de människorna som står en halvtimme framför en öppen garderobsdörr varje morgon för att hitta något fint att ta på mig. Och då bör tilläggas att jag har extremt mycket kläder, men ändå aldrig något som känns rätt. Det är märkligt det där. Ibland undrar jag varför jag köper så mycket kläder som jag gör.

Ibland tröstshoppar jag, det erkänner jag. och ibland shoppar jag för att jag känt mig lite duktig och tycker att jag kan unna mig något. Och vissa dagar är jag bara på shoppinghumör och känner att jag har pengar över. Men ändå har jag aldrig något att ha på mig. Tänk om man kände som Maria Montazami. Att man var snygg i allt. Då hade jag inte behövt slänga så mycket pengar på kläder. Dessutom rensar jag ju aldrig ur min garderob så jag har ju inte ens plats för alla kläder. 

Hade velat ha en walk in closet.. det får bli en framtida dröm. Men det största problemet kanske ändå ligger i självförtroendet. Så jag kanske ska börja med att jobba på det..

Nu ska jag sova! God natt!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback