Det som snurrar i huvudet (eller åtminstone lite av det)

  • Jobb.. hur blir det till hösten? Kommer jag fatta rätt beslut? Kommer jag hamna i ett arbetslag med lika goa kollegor som jag haft detta läsåret? Är det verkligen detta jag vill hålla på med?
  • Mitt onda ben. Vad är det som gör ont i mitt ben? Börjar fundera på att uppsöka läkare även om det är något av det värsta jag vet. Vill veta så att jag kan göra rätt saker för att bli bra. Vill kunna träna normalt.
  • Bilen. Kommer verkstan kunna fixa det som är fel och i så fall kommer jag ha råd att betala? Och kommer den sedan gå igenom besiktningen som är om tre veckor?
  • Konståkningen. Hur ska jag satsa nästa år? Är jag beredd att offra så mycket som jag gjort under detta året? Kommer jag utvecklas något? Kommer jag någon gång kunna sluta?
  • Framtiden. Vad vill jag egentligen med mitt liv? Och hur ska jag uppnå det som jag vill?
För övrigt kan jag ju bara påpeka att även Majas alfabetssånger snurrar i mitt huvud.
Iris som är gula och iris som är blå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback