Efter mycket grubblerier har jag äntligen beslutat mig

Nu har jag bestämt mig för att tacka ja till ett jobberbjudande jag fick. Det är på Parasollen i Gråbo och jag kommer att jobba inom samma enhet som jag gör nu. Det känns bra och jag hoppas att jag tagit rätt beslut.

Kommer verkligen sakna alla på Fågelkärr och framförallt alla goingar på Blåmesen (både barn och vuxna). Idag hade vi temaavslutning på vårt tema "Maja's alfabet" och barnen fick sjunga sånger för föräldrarna, gå en tipspromenad och sist men inte minst käka tårta. Jag är stolt över alla våra duktiga barn som genomförde detta med bravur!

Nu ska jag gå och lägga mig.. sov 2,5 timmar i natt så det är läge att försöka ta igen lite sömn. Ska lämna in bilen imorgon kl 07.00 så jag hoppas verkligen att jag inte försover mig. 

God natt! 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback