Jag har sagt det förr...

.. och säger det igen. Det är nog inte meningen att jag ska ha bil! Fast ändå kan jag inte vara utan om jag ska leva det liv som jag gör med alla träningar och sånt. Denna bilen har inta krånglat alls innan (om man inte räknar med isproppen i vintras, men det var ju inte bilens fel) men idag förändrades det. Bilen steg i temperatur och började koka när jag skulle skjutsa Elina till lerum. suck. Förhoppningsvis räcker det med att byta termostat men man vet ju aldrig, jag brukar ju inte direkt ha tur. 

Min snälla pappa ska försöka hjälpa mig mer imorgon, han började meka lite ikväll men det blev för mörkt. Jag håller tummarna för att han ska lyckas fixa det. Jag vet ju att han e grym så jag måste ju tro på honom!

Men just nu känns det som att jag skulle kunna lägga mig ner och bara gråta. Kanske kan det även bero på att jag inte sov någonting i natt och gick upp 05.00 imorse. Jag är helt galet trött och har även huvudvärk. Men är alldeles för frustrerad och arg för att gå och lägga mig och försöka slappna av. Hoppas nu att morgondagen blir lite bättre än denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback