shopaholic.. jag??

Jag är verkligen dålig på att gå in i en affär.. eller man skulle kanske kunna säga att jag är bra på det?! Hursomhelst är det inte speciellt bra för min ekonomi. Idag fick jag och Anna ett infall att åka till Allum en sväng. Jag tänkte att "jag behöver ju inte köpa något" men det gick ju inte så bra. Kom hem med en ny fin tunika från Gina Tricot.. den var visserligen ursöt och talade verkligen till mig. Rosa var den också :) men ändå.. jag behövde den verkligen inte. Typiskt mig. 

Idag (liksom alla andra dagar) är jag sådär illamående trött. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Jag äter bra, tränar och sover ändå okej. Ändå känns det som att mitt huvud är fyllt med gröt eller någonting..det är jobbigt!!! Kanske dags att gå och lägga sig nu så man orkar med en ny arbetsvecka!

so long! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback