Vaknade just med halsont..

Ååå vad jag är trött på detta. Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen. har varit sjuk sex gånger under denna våren. Visserligen bara förkylningar men varje gång bryts jag ner och måste på något sätt byggas upp igen. Både fysiskt men också psykiskt. Jag vill bara må bra och kunna träna ordentligt.

Dessutom är det väldigt olägligt att bli sjuk just nu. Idag ska jag på en 30-årsfest. Ikväll är det sista isträningen för säsongen och imorgon ska jag på 25-årskalas. Imorgon ska jag och Alicia dessutom repa sång eftersom vi ska sjunga på ett bröllop nästa helg. OCH på tisdag ska jag vara med i LT's mångkamp vilket innebär att jag måste vara i god form. Inte läge att ha ont i halsen just nu alltså!

Nu ska jag iaf. äta en god frukost (samt proppa i mig lite förkylningspreparat i förebyggande syfte). Sedan blir det till att diska och fixa med lite grejer.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback