Helg!!!

Fördelen med att börja kl 06.00 på morgonen är att man kan gå hem tidigt. Denna veckan hade jag bytt ett pass vilket innebar att jag började 06.00 både torsdag och fredag. Igår efter jobbet åkte jag och klippte mig, och sedan drog jag till ishallen för massa uppvisningsträning. Efter jobbet idag stannade jag kvar och planerade i en timme. När jag sedan kom hem städade jag lite i min bil och sedan åkte jag och Elina och storhandlade. Nu har vi kommit hem och jag har betalt alla räkningar och klockan är bara halv fem. Jag är nöjd att jag har avklarat massa sådant tråkigt innan helgen så att jag kan njuta av att vara ledig. Har dock en hel del att fixa med i helgen också, bland annat inför konståkningsuppvisningen som är nästa vecka, men också några jobbsaker.

Om en stund ska jag åka in till stan och träffa Johanna. Det var längesedan så det ska bli jättemysigt. Har dock lite ont i halsen fortfarande så jag ska ta det lugnt. Imorgon blir det att adventspynta lite här hemma och sedan blir det lite julklappsshopping i GBG med Hanna. Helgen är nästan redan fullplanerad utan att jag märkt det. Weird.

Nu ska jag fixa i ordning mig lite.. so long!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback