Tjohej

Jag önskar så att jag hade råd och tid att åka utomlands nu! Syster och jag satt och kikade runt lite på internet på olika resmål häromdagen. Inte för att vi ska åka någonstans utan mest för att få drömma lite. Jag vill ha värme! För om det är något som jag är trött på är det att gå runt och frysa sex månader om året. Synd att jag är en sådan frusen människa. Jag är i alla fall sjukt nöjd med min dunjacka som jag köpte tidigare i höst. Den är verkligen varm och go (sedan är det lite tråkigt att man ser den på var och varannan människa i hela stan).

För övrigt går tiden väldigt fort. Snart är det helg igen. Och denna helgen har jag återigen ingenting särskilt uppbokat mer än att jag ska försöka träffa så många av mina vänner som möjligt. Nästa helg däremot, då bär det av till huvudstaden. Det ser jag mycket fram emot!

Idag har jag som vanligt jobbat och tränat och slappat i soffan en stund på kvällen. Det är ungefär så mina dagar ser ut och ibland gillar jag det. Men ibland kan det kännas lite tråkigt och långrandigt att hela tiden göra samma saker. Det är den där förändringen som jag fortfarande väntar på. Jag ska bara komma på vad det är som ska förändras. Något som jag däremot vet att jag vill förändra väldigt snart är min frisyr. jag funderar på att klippa och färga håret mörkare. Vet dock inte vilken sorts frisyr jag vill ha. Alla dessa beslut!

Nu ska jag i alla fall krypa ner i mitt gosiga duntäcke och försöka sova!!!

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback