Monday..

Måndagskväll och jag myser med syster i soffan. Just nu tittar vi på "Svenska Hollywoodfruar" och jag måste säga att Maria Montazami är en riktigt skön prick. Smart också.. eller hur? "Nu vill jag bara säga en sak, -Att regler är till för att brytas och jag bryter många regler".. Men trots att hon är lite naiv och en aning blond så har hon verkligen en charm och en ödmjukhet som jag gillar. Till skillnad från flera av de andra Hollywoodfruarna som ser ner på folk runt omkring bara för att de inte har det lika gott ställt som dem.

Ikväll kommer även ett av de roligaste programmen på länge. Pensionärsjävlar. Hur kan man låta bli att skratta åt dessa underbara sköna pensionärer. Ja det blir en skön kväll i soffan och sedan en god natts sömn förhoppningsvis. 

Vill även nämna att jag färgade håret mörkbrunt igår. Blev ganska bra måste jag ändå säga. 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback