Stressmoment

"Ta ett djupt andetag" var kommentaren jag fick av en kund då jag stod i kiosken i ishallen idag. Anledningen var jag att jag blev en aning stressad då en av hockeyledarna kom och ville köpa en hel termos med kaffe, alltså allt kaffe som fanns kokat. Jag tyckte att jag hade läget under kontroll men efter att han köpt upp allt mitt kaffe kom självklart tio personer till som ville ha kaffe samtidigt som  fyra personer ville köpa toast. Och med mina kaffekokarskills och den smörgåsgrillens kapacitet kan det inte annat än att ta massa tid. mackorna skulle ligga på grillen mellan 5-10 minuter för att bli ätbara och kaffet tog också sin tid att brygga. Och samtidigt växte kön av kids som ville köpa dricka och godis. Då blir man stressad. Det blir ju dessutom inte bättre när kunderna är missnöjda pg.a. att jag inte sålde korv med bröd och att toastbrödet tog slut. Usch jag hatar att stå i kiosken!

Annars har helgen varit bra. Igår träffade jag min goa Emelie och sedan hade vi taco och singstarkväll med konståkningsgänget. mys!!! Idag har jag förutom den där himla kiosken tränat och sedan varit hemma hos pappa och fått lite hjälp med bilen. Han är snäll min pappa! 

Om en timme ska jag åka och träna men innan dess borde jag diska upp efter dagens middag.

So long! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback