Är det inte det ena så är det det andra...

Jag vet att jag är en klagande människa. Jag försöker allt tänka positivt men när motgångarna bara strömmar emot mig så är det svårt att hålla andan uppe. En sak som nästan alltid kan göra mig på gott humör när jag känner mig lite nere är att åka och träna. I ishallen känner jag mig fri. Att snöra på sig skridskorna och sväva ut på isen ger en frihetskänsla i sig, men under träningen får jag också tid till att vara fri från mina tankar och fri från saker som tynger ner mig. Ikväll hade jag verkligen behövt åka och träna. Men jag kunde inte eftersom jag under förmiddagens träningspass sträckte en muskel i ryggen och nu har så ont att jag knappt kan ta på mig mina skor.

Jag blir så trött, och ledsen. Jag hoppas verkligen att det ska gå bra att jobba imorgon, får försöka undvika att lyfta barnen och ta det lugnt så att jag snart blir bra. Har ju tävling igen om två veckor och då vill jag vara fit for fight!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova. Syrran låg och hostade bredvid mig hela natten så det blev ingen god natts sömn för mig i natt. Men nu har jag köpt hostmedicin till henne så jag hoppas att hon också får sova.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback