En powernap på två timmar..

Idag när jag kom hem från jobbet var jag så trött att jag inte orkade göra annat än att lägga mig och sova. Så jag tänkte att om jag tar en liten powernap innan träningen så orkar jag säkert träna. Min lilla powernap blev till två timmars sömn och jag antar att det var välbehövligt. Men jag var fortfarande trött när jag vaknade och träningen kändes tung. Nu sitter jag i soffan, nyduschad och lite frusen. En kopp te om en stund och sedan blir det till att lägga sig tidigt ikväll. 

Hösten är en trött tid, men jag har i alla fall något positivt att se fram emot.. Om en månad åker jag på weekend till Stockholm och shoppar och umgås med mina söta vänner. Det ska bli så kul!

Ha en fin kväll!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback