En stund att andas..

Kom just hem från jobbet efter en lång och tröttsam dag. Idag har det varit regnigt och kallt och därför har vi inte varit ute så mycket med barnen. Det märks må jag säga. Eftermiddagen var näst intill kaosartad. Barnen var högt och lågt och överallt och huvudvärken som kom smygande blev inte direkt lindrigare tack vare den höga ljudnivån som var. Så nu sitter jag hemma i min lägenhet och har det alldeles tyst och lugnt och försöker fokusera på att andas ordentligt. 

Lite senare ska jag iväg och träna men innan dess borde jag lägga i en tvätt, diska och städa lite. Jag får se om jag orkar. Först måste jag bara ligga i soffan och gosa med mina favvokatter en stund!



Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback