Frustrerad!

Åååh.. just nu känner jag mig väldigt frustrerad. Kom just hem från tävlingen i Örebro med en bronsmedalj i bagaget. Visst, en tredjeplats är väl bra och jag ska verkligen inte klaga över placeringen. det som känns frustrerande är att jag vet att jag kan bättre. Jag vill inte nöja mig med att åka "hyfsat bra" när jag vet att jag kan åka riktigt bra.

Den sista veckan har träningarna gått bra. Axeln har suttit och jag har känt mig i bra form. Men så kommer tävlingen och jag orkar helt enkelt inte. För det är det som är problemet. Redan efter golvuppvärmningen var jag helt slut och benen bar mig knappt. Ändå lyckades jag stå på benen på nästan alla mina hopp, men flera av dem var inte runt och piruetterna och programkomponenterna var riktigt usla.

Den senaste en och en halv månaden har jag varit så förbannat trött. Jobbat, tränat, ätit och knappt sovit. Den trötthet jag kände idag på tävlingen var inte densamma som den som brukar komma på grund av dålig kondition. Nej detta är något annat. Någon sorts hösttrötthet som bara inte vill försvinna. Och jag blir så frustrerad för jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Om det finns någonting som jag verkligen älskar att göra så är det att åka konståkning. Men när energin inte ens räcker åt till det så vet jag inte vad jag ska ta mig till!!

Detta är bara så... FRUSTRERANDE!!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Min älskade syster!

jag tror att dom flesta blir lite extra trötta på hösten, försök att mysa lite oftare med tända ljus och te! jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback