Ibland känner man sig ur form..

Framför allt när man ska fotas i tighta kläder och visa upp sin vältränade kropp. Som inte finns. Nu är det dags att börja träna hårdare för att få bort det där "lilla extra" som smugit sig på till följd av allt godis och all onyttig mat. 
För mig är kroppen viktig. Därför mår jag mycket sämre när jag inte har den kropp som jag vill ha. Och nu har jag insett att det verkligen är dags att göra något åt det. Så nu ska jag köra hårdare på träningarna samt tänka ännu mer på vad jag stoppar i mig.

Nu får ni inte går runt och tro att jag tycker att jag är tjock! För så är verkligen inte fallet. Men vem vet.. om jag fortsätter i den här takten kanske jag blir det i framtiden?! Och det vill jag ha som mål att INTE bli!

Nu ska jag äta lite sallad innan det är dags att åka och hälsa på Jenny. Ha en skön söndagseftermiddag!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback