Mardröm..

I natt hade jag en riktigt jobbig mardröm. Jag drömde att jag skulle köra bil hem från Göteborg mitt i natten och det var jättekallt och mörkt ute. Men på motorvägen mellan Göteborg och Floda var det massa rödljus så jag var tvungen att stanna hela tiden. I första rödljuset satt en man som ville lifta. Han hade röd huvtröja på sig och en svart fäktningsmask framför ansiktet och såg sådär mystisk och läskig ut. Såklart plockade jag inte upp honom utan jag körde vidare. Vid nästa rödljus satt samme man och liftade och även denna gång ignorerade jag honom. Men när samme man även dyker upp vid det tredje rödljuset och då börjar skrika åt mig att få åka med i bilen blir jag rädd. Det blir inte bättre när han tillslut befinner sig vid varenda rödljus och för varje gång är mer och mer arg samt kommer närmre och närmre bilen. Jag vaknade helt kallsvettig och kände paniken i hela kroppen. Tur att det bara var en dröm!!!



Förresten kan jag berätta att jag har fått ett kusinbarn. Lilla Evelina. Stort grattis till min kusin Jonas och hans fru Helena! Än så länge har jag bara sett henne på bild, men hon var hur söt som helst =)

Längtar så mycket till den dagen då jag får egna barn. Och jag hoppas verkligen att det sker förr eller senare för annars vore hela mitt liv en mardröm!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback