Tio tankar en torsdagskväll...

  • Hur ska jag trolla bort alla tankar som spökar i mitt huvud på natten och hindrar mig från att få sova?
  • Det är komiskt på något sätt att jag (som alltid fryser) har valt en sport där man tränar i en ishall!
  • Varför visar dom reklam för choklad på tv hela tiden när jag precis bestämt mig för att sluta äta massa sånt?
  • Just nu önskar jag mer än någonsin att min lilla mormor fanns kvar och kunde lysa upp min tillvaro. Ett telefonsamtal och allt brukade kännas mycket bättre, saknaden är enorm!
  • Att se sig själv i spegeln och säga att man är bra är inte så svårt. Däremot är det svårt att verkligen mena det!
  • Det är olidligt kallt på golvet i vår lägenhet. Jag är glad över mina tofflor!
  • Undrar om jag borde gå tillbaka till tandläkaren? Jag har ju fortfarande tandvärk trots att tandläkaren sa att det inte var något.
  • Jag saknar att få sjunga tillsammans med alla skönsjungande människor jag känner.
  • Trots att jag har massa kläder har jag aldrig något att ta på mig. Och det förvånar mig varje gång!
  • Och min sista tanke går till de människor jag möter som gör livet lite lättare. Tack för att ni ger mig syre och hjälper mig att andas!!!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback