Måste väl nämna årets första snö!

Sitter just nu i soffan och fryser. Jag gillar inte det här. Ska vintern börja allra redan vill jag inte vara med. Jag står inte ut med kylan, frusen som jag är. Tror dagens samtalsämne har varit att det har snöat. Men egentligen vill jag stänga öronen och slippa höra det. Jag gillar snön, fast det är bara oktober. Jag kan lyssna om en månad!!!

Idag har jag äntligen hämtat ut min bil från verkstaden. 2500 kronor och en bytt kamrem. Men nu låter den ganska fint igen. Känns skönt att ha bil, fast jag borde nog försöka byta till vinterdäck ganska snart med tanke på kylan. 

Till helgen åker jag till Örebro för att tävla. Hoppas på att göra bra ifrån mig för hittills har jag inte haft någon klockren tävling denna säsongen. Tyvärr får jag åka själv eftersom Jessica har skadat sig. Så, ensam på hotellrummet och ensam på tåget hem... Hoppas det är några man känner där i alla fall.

För övrigt så har jag varit ganska duktig denna veckan med att inte äta massa godis och onyttigheter. Nu är det bara att fortsätta såhär så kommer jag kanske trivas helt med min kropp igen!

Nä, nu blir det till att fixa lite här hemma innan det är dags att åka och träna igen! Ha en bra kväll! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback