Lördag

Idag är det en sådan där vacker höstdag. Jag har försökt ta sovmorgon vilket inte gick så lysande med två gnälliga katter och en hostande syster. Men jag låg kvar i sängen och vilade ganska länge i alla fall och sedan har jag ätit en god frukost och försökt njuta av en lugn lördagsmorgon. På dagens schema står städ och disk. Känns sådär motiverande men jag kan verkligen lova att det behövs! Sedan ska jag försökta komma ut på en mysig höstpromenad och kanske kan jag få med mig syrran också. Hon har legat sjuk i veckan och jag tror att lite frisk luft kan göra henne gott. 

Denna veckan har annars varit som vanligt. Jag känner mig fortfarande trött och har tänkte massa gånger att jag ska ringa till vårdcentralen och kolla upp det. Tänk om det är något så enkelt som vitaminbrist eller något?! Men jag min slöfock får ju aldrig tummen ur. Typiskt mig och jag ska väl inte klaga heller. Har i alla fall köpt järn och vitamintabletter som jag ska prova att ta dagligen. Kanske kan hjälpa lite. 





Förlåt för att jag är en hemsk människa. Någon dag kanske jag kan bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brännässlepulver & nyponpulver. 1 msk av varje, varje dag. Det är vitaminbomben du behöver. Brännässla smakar inte gott men man vänjer sig vid det. Utöver det är te på damiana bra - bra afrodisiakum som sätter fart både på det ena eller det andra. Sen kan du kan säga adjöss till att vara trött och hängig, du kommer sova tungt på natten utan att vakna med grus i ögonen. Hud, hår och naglar blir jättefina. Jag lovar!

2010-10-09 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback