Hemma efter första tävlingshelgen..

Så har man genomfört säsongens första tävling. Måste säga att det ändå gick helt okej med tanke på att jag varit sjuk i veckan. Missade dubbel axel i båda programmen och floppade en dubbel lutz i långa. Men resten var okej. kanske inte bra, men ändå godkänt. Efter kortprogrammet låg jag på fjärde plats men jag lyckades åka upp mig till en tredje plats så det kändes också ganska bra.

Var också glad att jag klarade mig hela vägen hem eftersom min bil  började låta och skramla ovanligt mycket när jag var där nere. Troligtvis ljuddämparen som har rostat sönder så inget jätteallvarlig, men ändå lite tråkigt.

Nu ska jag äta lite mat sedan blir det träning. Det brukar ofta gå ganska bra på träningarna efter att man har tävlat. Vet inte vad det kan bero på men kanske att man släpper på all stress och nervositet och på så sätt har lite överskottsenergi att använda...?!

Sedan är man ju självklart nyfiken på hur det har gått i valet. Nu är klockan strax efter åtta så vallokalerna har ju precis stängt. Ingen återvändo. Jag hoppas bara INTE att Sverigedemokraterna får en plats i riksdagen. 

Ha en bra kväll!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback