Höst-inside and out

Nu är det verkligen höst. Både inne och ute. Jag vaknade kvart över elva idag och kunde nästan känna det gråa och trista slå mot mig. Och trots att jag sovit länge och kände mig hyfsat utvilad ville jag bara inte gå upp ur sängen. Oturligt nog var jag ju tvungen att gå på toa så det var bara att hoppa i mystofflorna och morgonrocken och masa sig upp. Nu sitter jag här i soffan och tänker på hur gott det vore med frukost. Ska snart ta mig i kragen och gå ut till köket.

Idag tänkte jag även ta mig en sväng till Allum för att köpa en ny jacka. Kommer inte ha tid att göra det annars. Fast egentligen är jag sjukt osugen på allting idag. Det mest lockande hade varit att sova bort hela dagen och vakna imorgon och förhoppningsvis känna sig lätt, glad och sugen på livet. 

Men men.. man måste rycka upp sig själv ibland. Ett, två, tre nu lägger jag på ett smile och reser mig sakta från soffan. Ha en bra dag!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback