Jag hatar att vara sjuk!

Därför tänkte jag se till att bli frisk idag. Nu gäller det, vitaminer och massa förkylningspreparat och en dag till hemma i soffan så kanske jag kan gå till jobbet imorgon. Behöver ju dessutom träna eftersom jag har säsongens första tävling nu till helgen.

Idag mår jag dock lite bättre och om det inte vore för allt snor i näsan skulle man ju nästan kunna tro att jag var frisk.. men bara nästan.. är ganska hängig också.

Det värsta med att vara sjuk är att man blir så uttråkad. Man orkar ju inte göra något vettigt samtidigt som det är urtråkigt att bara sitta och go på TV en hel dag. Jag är inne på min tredje...

Idag är dock syrran hemma så jag får lite sällskap i alla fall. Det känns ju lite bättre.

Mina katter är roliga. Trots att det regnar ute sitter de och gnäller vid altandörren och vill ut. och när vi väl släpper ut dem så sätter de sig vid altandörren på utsidan och vill in igen samtidigt som de bara gnäller. De gillar visst regnet lika mycket som jag.

Nu ska jag knapra esberitox och se om det kommer nåt trevligt på TV. Det gör det förmodligen inte.

Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback