Jobbat på brännan..

.. Ja än är det inte för sent.. eller, ja idag var det i alla fall underbart väder när jag kom hem från jobbet så jag satte mig ute i solen och läste och solade i 1,5 timme. Riktigt gött var det och jag tror allt att jag bättrade på min färg en liten aning :)

Men det känns som att hösten verkligen är på väg. Mornarna är kalla och naturen börjar skifta lite i färg. På ett sätt gillar jag det samtidigt som jag inte riktigt är färdig med sommaren än. Men men det finns ju som sagt inte så mycket att göra åt det så jag får väl bara försöka att gilla läget! Imorgon ska det i alla fall bli fint väder igen om man läser väderprognosen och den stämmer. Kanske att man hinner sola en stund imorgon med =D 

Nu ska jag sova! jobb imorgon kl 06.00, hej och hå!!!


God natt 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback