Precis som vanligt..

Jag har tröttnat på musiken i min dator, på programmen som går på tv:n och på maten i mitt skafferi... dags för lite förändring kanske?? Livet ska väl handla om utmaningar? Men ibland känns det verkligen som att man springer runt i ett ekorrhjul och bara gör samma saker om och om igen. Av rutin? Eller kanske bara av ren lathet? 

Nu är hösten här igen. Och idag har jag klippt häcken och gräset samt rensat rabatterna och gjort lite höstfint här hemma. Fast egentligen vill jag inte att hösten ska vara här riktigt än. Jag är inte färdig med sommaren än! Men precis som allt annat rullar det på och snart är det väl vinter igen. Nu ska jag åka till ishallen och träna, precis som jag gjort de senaste femton(?) åren på söndagkvällar. Usch vad jag känner mig randig idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback