Släktträff

God morgon!

Sitter just nu och fryser om fötter och händer och ska snart äta lite frukost. Lördag igen och idag ska jag på släktträff. Det är Morfars syskon och alla deras barn och barnbarn som ska träffas och det ska faktiskt bli lite kul. Jag har väldigt dålig koll på den delen av min släkt så det ska bli intressant att se vilka som kommer vara där.

Nu har jag äntligen gjort en systemåterställning på min dator så nu funkar den perfekt igen =) Det började med att den krånglade lite och sedan gick det inte ens att starta upp den. Virus antagligen. Men som sagt.. nu är det åtgärdat!


Nä nu är det dags att stoppa i sig något att äta.. magen kurrar faktiskt lite nu!

ha en fin dag! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback