Torsdag

Jag har upptäckt en "ny" artist, eller snarare lyssnat in mig på en artist som funnits i flera år. Maria Mena. Jag bara älskar hennes röst och låtar. Och för att inte tala om hur bra hennes låttexter är. Så klockrena verkligen!

Denna vecka har annars varit ganska vanlig. Det har varit fint väder vilket jag verkligen uppskattar. Det gör att livet känns en aning lättare. Dock har jag varit helt sjukt trött denna veckan. Mycket att göra och mycket att tänka på. 

Denna vecka har också inneburit ett pusslande när det gäller att ta mig från en plats till en annan då jag lämnade in min bil i måndags och inte fick tillbaka den förrän idag. Det är svårt när man bor i Floda, jobbar i Gråbo och tränar i Stenkullen. Men som sagt nu har jag bil igen vilket känns bra.

Om två och en halv timme ska jag åka till ishallen och träna. Egentligen hade jag velat gå och lägga mig typ nu eftersom jag är dötrött, men det är bara och sitta uppe och invänta träningen. Imorgon börjar jag kl 07.00 och det är studiedag hela dagen. Hoppas jag orkar hålla ögonen uppe hela dagen!

Nu borde jag kanske äta något. Ha en go kväll!


Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha vad rolig du e syster! jag har en skiva med Maria Mena som du kan få bränna om du vill... lyssnade en hel del på henne under gymnasietiden ;) puss

2010-09-24 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback