Tyst

Börjar jag bli gammal på riktigt? Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och slog mig ner i soffan som vanligt. Däremot satte jag inte på tv:n som vanligt utan jag satte mig och njöt av tystnaden för några sekunder. Jag har alltid varit en aktiv människa som gillar när det låter eller händer saker runt omkring mig. Men på senare dagar har jag börjat tycka det är jobbigt. Det kan visserligen bero på att jag har ett jobb där det aldrig är tyst men ändå. 

Den senaste tiden har jag även varit förbaskat trött. Till exempel sov jag 26 timmar på två nätter denna helgen och ändå kände jag mig inte ett dugg utvilad. What to do?


Idag har jag hälsat på mina gamla barn och kollegor. Snacka om att få kärlek. Barnen hoppade på mig och kramades och pussades tills jag låg ner på golvet. så söta är dom!

Nu ska jag gosa med Elvis och Costello en stund innan träningen.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback