Another weekend...

Så var arbetsveckan till ända ytterligare en gång och jag är trött som vanligt. Har suttit i soffan sedan jag kom hem från jobbet vid 16-tiden och sitter kvar än. Det är skönt att slappa en stund i soffan men som alltid kryper ensamheten sig på efter en stund och jag blir uttråkad som få. Tänkte i och för sig gå och lägga mig alldeles snart eftersom jag ska gå upp kvart i fem imorgon. Vi ska nämligen åka till Ullared jag och mina kollegor och NÅGON insisterade på att vara där när de öppnar (kl 07.00) :P. Jag får se vad jag hittar i Sveriges största varuhus, det ska i allafall bli roligt att åka dit.

Helgen kommer i övrigt att erbjuda träning, examensfirande, födelsedagsfirande och förhoppningsvis fint väder. Fick förresten ett MMS från min fina lillasyster Alicia som just nu befinner sig på Teneriffa. Det var en bild på utsikten från deras balkong, jag är inte alls avundsuk jag lovar!! (NOT). Men jag unnar henne verkligen den semestern och hoppas att hon får vila upp sig ordentligt!

Nu ska jag koka ägg som jag ska ha på mina frukostmackor imorgon.. Ha en bra fredagkväll!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback