Fritid...

Nu när konståkningssäsongen är över har jag helt plötsligt massa fritid. Det är svårt att veta vad man ska göra med tiden, i måndags var jag t.ex. ute och krattade löv i brist på annat. Visst är det skönt med lite extra tid, men jag är ju en sån person som tröttnar snabbt. Jag tycker verkligen inte om att ha för mycket egentid utan känner mig snabbt rastlös och ensam. Tur att eftersäsongen snart sätter igång så att jag får lite mer att göra igen. Nu när vi inte har lika mycket träningar är det lätt att man tappar styrka och kondition, något som jag definitivt inte vill så därför ha jag funderat på att köpa en ny cykel och börja cykla till jobbet. Tänkte även använda min friskvårdscheck som jag får från jobbet till att köpa ett gymkort så förhoppningsvis ska jag lyckas hålla formen. Ikväll har jag Zumbat med mina gamla kollegor... mycket trevligt!

Det är helt sjukt hur mycket man påverkas av vädret. I två dagar har det varit riktigt grått och trist och regnat en hel del. Då känner jag direkt att jag blir på sämre humör och framför allt mycket tröttare. Imorgon visar väderprognosen sol och växlande molnighet och jag hoppas verkligen att det stämmer. Nu borde jag verkligen flytta till sängen innan jag somnar i soffan. 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback