Påskhelgen fortsätter..

Påskaftons kväll bjöd på grill och mys hemma hos Hanna i Hammarkullen. För mig var det årets första grillning och det var helt fantastiskt gott!

Igår gick jag upp klockan nio eftersom jag skulle vara i kyrkan klockan tio. Jag hade fått förfrågan om att vara med och sjunga en låt på gudstjänsten och jag som älskar att sjunga tackade givetvis ja. Det blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig utan när jag kom dit skulle jag tydligen sjunga med några som jag aldrig sjungit tillsammans med och som dessutom hade ett annat arrangemang på låten än vad jag var van vid. Men med en halvtimmes intensivrep gick det ju faktiskt bra ändå, trots att jag fick byta stämma. Efteråt var det lite fika och tjöt med goa människor.

Sedan åkte jag hem till pappa som hjälpte mig att slipa bort och lacka på ny färg på mina rostfläckar på bilen. Under tiden passade jag på att få den lite glänsande igen. Det blev faktiskt riktigt bra, tack snälla pappsen!!!

När vi var klara raceade jag in till göteborg och hämtade upp Hanna för att sedan dra vidare till Lindom och Huset AB. Där var det grillning och påskbrasa och gött häng med goa människor. Kvällen avslutades med ett bad i badtunnan i ca: 40 gradigt vatten. Inte helt fel om jag får säga det själv!

Idag ska jag till kära Emelie som, tillsammans med Max, har köpt hus i Lerum. Det blir lite brunch med mina fina vänner och att solen steker är ju bara ett plus. Ikväll blir det träning, först fys i Stenkullen och sedan is i Kållered. Denna helgen blev ju tillslut riktigt, riktigt bra!!!

Nu ska jag vattna blommor! Ha de gött :) 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback