Sånt som måste göras..

Idag har jag och Anna haft en riktig fixardag. Vi tog ut våra röda små pärlor i solskenet och insåg att det inve var så glänsande så vi började dagen med att åka till miljötvätten i Stenkullen och tvätta våra bilar. Sedan städade vi dem invändigt. Sedan tog vi en liten lunchpaus med thaimat för att tillsist vaxa dem. Vaxningen var det som tog absolut mest tid framförallt eftersom det var en hel del asfaltstänk och skit som satt hårt i lacken. Efter några timmars gnuggande var vi så trötta i armarna att vi knappt orkade hålla i trasan längre. Men fint blev det, t.om. min gamla hög blev riktigt blank och fin. Nästa helg blir det till att försöka slipa bort rostfläckarna och måla i ny lackfärg på de ställen där det behövs (framför allt på trösklarna) så hoppas jag på att min lilla pärla blir lite finare :)

Nu är jag dock väldigt trött.. För mycket frisk luft kanske? Tänkte äta lite kvällsmat och sedan hoppa i säng. Imorgon är det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter.. eller? vi får väl se :)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback