Vår på riktigt!

I morse vaknade jag och möttes av våren. Solen sken och humöret var på topp. Fick ett fantastiskt sug att prova mina nya löparskor som jag fick hjälp att prova ut och köpa igår på Löplabbet. Hade inte jättemycket tid men tog mig ändå en lite runda på runt en kvart och det var riktigt härligt. Jag har inte sprungit på väldigt länge eftersom jag haft så mycket problem med mina benhinnor men jag hoppas att lite av det problemet låg i mina gamla löparskor och hoppas på att dessa nya skor ska underlätta för mig. Det kändes i alla fall bra idag (nu sprang jag ju inte så långt, men ändå.. det är en bra start).

När jag kom hem duschade jag och sedan var det dags för att göra sig iordning inför familjefotograferingen. För er som inte vet det har jag en mamma som är galen i fotografering och nu  hade hon fått för sig att vi skulle ta ett familjefoto hos en fotograf. Mitt största problem var att jag inte hade någon aning om vad jag skulle ta på mig (och då bör tilläggas att jag har en jättestor garderob :S). Tillsist blev det i alla fall en lila tunika och leggings. Fotografen var hur som helst rolig och kreativ och jag tror att det blev en hel del fina bilder.

Efter fotograferingen åkte vi hem och bytte om och sedan åkte jag och Elina hem till pappa som hjälpte oss att byta ut våra vinterdäck till sommardäck. Solen sken hela tiden och vi hann även sitta och njuta en stund i solskenet. Sedan åkte vi hem en liten stund innan Elina fick för sig att åka till Allum. Det var bara att hänga på och jag som inte skulle shoppa kom hem med ett par nya skor och en (håll andan nu) ny sjal. 

Eftersom mina kvällsplaner blev ändrade så spenderades resten av kvällen i soffan med en påse nötter. Dessvärre gick det inte så mycket intressant på TV, men man kan ju alltid kolla in youtubeklipp och surfa runt lite på nätet (och Facebooka :)). Nu ska jag dock gå och lägga mig, imorgon ska jag träffa Anna, då ska vi göra våra bilar vårfina genom tvättning och vaxning :)

God natt! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback