Hänt sen sist..

Har verkligen haft fullt upp den senaste tiden och därför inte hunnit med att blogga.. Eller snarar inte prioriterat det ;) Jobbet rullar på som vanligt ungefär och nu är nästan alla barn tillbaka efter sommarlov och semestrar. 
Träningen har också dragit igång på allvar fast jag skulle ljuga om jag påstod att det går bra.
Jag börjar så smått bli redo för hösten. Nu är det ändå september och då känns det lite okej att det är kyligt i luften och att trädens löv börjar falla av. 

Några Highlights från min senaste tid:

Jag och Alicia sjöng på vår släktträff:


Ofelias döptes:



Spel och myskväll hos Hanna:



Kvällsfika hos Anna:



Uppvisning med Konståkningen:


Idag blir det chill med goa vänner.. So long!!

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback