Liket lever!

Eller.. Livet leker kanske det skulle stå! Vi pratade om roliga felsägningar idag på jobbet och hur man ibland kan blanda ihop första bokstäverna i två ord och på så sätt få en helt annorlunda innebörd. Hur som helst har jag haft en rolig dag på jobbet idag, härliga glada barn, långpromenad och skämtsamma kollegor :) Just nu känner jag att livet känns rätt gött. Det mesta rullar på ganska som vanligt men jag känner mig nästan löjligt glad över det. Vi får väl hoppas att den känslan håller i sig länge!

Igår kväll var jag hemma hos min kollega Rååse och tittade på film tillsammans med Karin och Mathilda. Vi såg en Irene Huss film som var ganska bra och sedan blev det massor av flum i soffan. Sköna människor det där!
Idag efter jobbet åkte jag till Allum en sväng och köpte doppresent till Ofelia. Sedan blev det även en snabbvisit på Rusta där jag köpte en ny hallmatta och ett duschdrapperi. Kul att uppgradera sig lite ibland. 

På kvällen har jag och pappa varit och hälsat på min farbror Dan med familj. Jag och Dan skulle repa lite grann inför släktträffen då jag och Alicia ska vara med och sjunga. Det gick inget vidare så istället satt jag i köket och umgicks med mina småkusiner som pysslade med modellera och målade naglarna. Mys. 

Nu blir det sängen!!! Ge mig sol imorgon så blir jag glad!!!

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Magda ♡

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback