Ny termin, nya möjligheter... eller?

Jahopp.. då var semestern slut för den här gången. Idag började jag jobba igen efter fyra underbara veckors ledighet. Men jag klagar inte, det var fatkiskt ganska kul att komma tillbaka och börja jobba igen och få träffa mina fina kollegor och alla underbara små barn. Eller ja, alla var väl att ta i eftersom vi bara hade 11 barn av 36 där idag. Men men, lite mjukstart ska man väl ha. Jag har en del förhoppningar på den här terminen. Bland annat att jobbet ska kännas kul och meningsfullt och att jag ska utvecklas i min yrkesroll. Att jag ska ha en bra tävlingssäsong med konståkningen. Att jag ska förändra min livssituation på ett eller annat sätt och att jag ska utvecklas positivt som människa. Jag känner att jag den sista tiden har börjat ta tag i vissa saker i mitt liv och på det sättet kunnat gå vidare i vissa saker. Jag känner mig starkare och mer självsäker och trivs mer med mig själv. Detta är mycket tack vare mina underbara vänner som mer eller mindre tvingat mig att tänka positivt i vissa lite tyngre situationer!

Min sista helg på semestern var kanon. I lördags låg jag hemma och solade på förmiddagen och på kvällen var jag hos Johanna i Askim. Vi grillade hamburgare och sedan ville Johanna och Henke ta ett nattdopp så vi hängde med ner till Hovåsbadet. Jag kunde dock inte bara med min rygg.. Men kvällen var riktigt härlig, vindstilla och ganska varm. Jag hoppas på fler sådana kvällar för än är väl inte sommaren slut?!..


Mysig kväll..


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback