Regn och nackspärr..

Vissa dagar känner man mest att man inte vill lämna sängen. Som idag. Inte nog med att jag hade något fruktansvärt ont i nacken när jag vaknade, men dessutom slog regnet mot backen och himlen var alldeles grå. Och detta kallas semester (!).. Jaja, jag borde väl verkligen inte klaga, för en vecka sedan satt jag på en restaurang i Turkiet och njöt av god mat och 30 grader varmt trots att klockan var sent på kvällen. Men det börjar kännas lite jobbigt att semestern snart är över. Och att sommaren snart är över, jag är inte redo för hösten ännu..

Jag och Elina var en sväng på Allum idag. Jag köpte ett bronzpuder och en svart topp. Skulle egentligen inte shoppa, men det var ju rea... Köpte även tyg till min nya tävlingsklänning samt fotoalbum att sätta in bilderna från resan i. Annars har jag mest tagit det lugnt.. har ju som sagt nackspärr. Igår hade vi första isträningen sedan maj och det var lite skakigt men väldigt kul. Men jag tror att kylan i kombination med att inte ha tränat på länge ställde till det för mig och att jag därmed lyckades dra på mig nackspärr. Det kändes inte så myckte till att börja med, men efter några timmar kunde jag knappt röra på mig. Så typiskt nu när man har semester och vill göra massa roliga saker, men jag ska väl som sagt inte klaga.. Köpte i alla fall en vetekudde på apoteket igår som jag värmt i micron. Känns ganska skönt för nacken och det är lite lättare att slappna av.

Nu ska jag och syrran se på film och mysa lite i soffan innan läggdags.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback