Ruggig dag med massa mys

Imorse när jag vaknade kändes nacken lite bättre. Skönt att det börjar släppa en aning. Jag gick upp och städade lite (vilket verkligen var välbehövligt). Sedan var jag ute i trädgården och fixade lite innan Jenny kom hit. Vi har inte setts på ett tag så vi hade en del uppdateringan att gå igenom ;). Vi spelade spel, åt köttfärssås och spagetti samt tittade på film. Mysig dag och härligt att vara inne hela dagen när det är så kallt och trist ute. 

Jag har ännu inte gett upp hoppet om lite sensommarvärme, trots att det verkligen känns som att det blivit höst här. Imorgon kväll ska vil spela beachwolleyboll och grilla i Lerkil. Typisk sommaraktivitet så det bara måste bli fint väder ;)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback