Grattis pappa! och nyklippt :)

Det har varit sjukt svettigt på jobbet denna veckan. 3-5 barn och 3 personal. Nämen det har varit ganska mysigt att jobba faktiskt, man har liksom mer tid till varje barn och barnen kan själva påverka sin dag mycket mer. Idag har jag jobbat och sedan åkte jag hem till pappa som fyller år idag. Grattis världens bästa pappa!! Hans födelsedagspresent från oss blir en prenumeration på en biltidning med gamla amerikanska bilar. Han gillar den :) Sedan åkte jag hem och så kom Felicia hit och klippte mig. Tack Felicia :) sedan färgade jag även håret mörkbrunt så nu känner jag mig som en helt ny människa ;) Tillsist åkte jag och tränade och träningen gick faktiskt riktigt bra. Nu borde jag egentligen redan ligga i sängen och sova, men med mitt facebookberoende är det näst intill omöjligt. Måste ju bara gå in och kolla facebook varje dag innan jag drar mig till sängen, inte för att det har hänt så mycket (inte för att det brukar det) men mest bara för att jag är beroende. Illa! Nu ska jag iallafall stänga ner och försöka sova. Börjar jobbet klockan 06.00 imorgon wohoo!! Men jag får iallafall gå hem tidigt så det är gött. 

Sov så gott!!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback