Lite depp och massa godis!

Känner mig inte glad. Julen har väl varit helt okej, men på något sätt blir ensamheten mer påtaglig under sådana här högtider. Julen är ju, för många, gemenskapens och kärlekens högtid och det verkar som om de flesta jag känner haft en helt fantastiskt, underbar, strålande, supermysig, makalös (och alla andra superlativ man kan hitta) jul. I alla fall om man läser folks facebook-statusar.

Själv har jag bara kännt mig mer ensam och smällt i mig en hel massa godis som tröst. Kanske var tur att jag skulle till jobbet idag så jag fick annat att tänka på. Vi hade fem barn på tre personal idag så det var rätt lugnt ändå, och barnen är ju så härliga. Efter jobbet åkte jag till ishallen och tränade i två timmar. Det gick hyfsat trots att jag har en sträckning i ljumsken som gör bajsont!!! Men om 1,5 vecka är det tävling som gäller så det gäller att vara i god form tills dess. 

Ska iallafall försöka rycka upp mig lite nu och lägga i en tvätt och fixa lite kvällsmat. Imorgon blir det jobb igen, men jag får iallafall lite sovmorgon :)

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Facebook-statusar är av ondo!

2012-01-06 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback