Luciatåg, Thailand och Paris!

Igår kväll hade vi syskonmys och lite hejdåmiddag för alicia som åkte till Thailand idag och ska vara borta i fyra månader! Kommer sakna henne så mycket min lilla fina syster <3 




Idag har varit en såndär dag då jag inte känt mig på bra humör. Vet egentligen inte varför, men allt har liksom känts jobbigt. På jobbet har barnen visat upp sitt fina luciatåg tre gånger. Dels för föräldrar och syskon, men också för de gamla på äldreboendet som ligger bredvid förskolan. Det var mycket uppskattat och barnen var så duktiga!

När jag kom hem från jobbet var det dags att packa för imorgon drar jag och Felicia till Paris för att hälsa på Helena i några dagar. Ska bli awsome! Har varit väldigt nojig och orolig över hur jag ska klara av att packa för fem dagar då det bara får väga 10 kg. Men när jag ikväll vägde väskan insåg jag att den faktiskt bara vägda knappt fyra kg. hade med andra ord ingenting att oroa mig över.. så nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova gott för att sedan njuta av fem dagars semester! 

Ha det nice här hemma!
Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Och linsvätskan kom med! =)

Tycker du gjorde en alldeles utmärkt packning!

2012-01-06 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback