Personbästa och så lite bilkrångel!

Kom precis hem från tävlingen i Örebro. Idag gick det inte riktigt lika bra som igår, men jag är ändå nöjd. Satte personligt poängrekord med 85,07 poäng sammanlagt vilket resulterade i en andraplats. Jag gjorde dock en enkel flip och en enkel axel, men resten av dubbelhoppen satt bra :) Jag var lite orolig att helgen skulle kännas ensam och tråkig eftersom jag var den enda från Lerum som skulle tävla. Var inte alls sugen på att åka tåg upp själv, bo på hotell själv.. osv.. Men tack vare goa människor från Trollhättan så blev helgen riktigt trevlig. Tack för det!

Här kommer en bild från prispallen (Mikaela etta, jag tvåa och Malin trea):



Hemresan med tåget gick också bra och eftersom Linda som var med på tävlingen och dömde också skulle med samma tåg som jag så fick jag sällskap hela vägen hem, vilket gjorde att tågresan gick bra mycket fortare. Sedan blev vi hämtade i Alingsås av syrran som skulle skjutsa hem oss. Men när vi precis hade svängt av avfarten till Floda small det till i bilen och kopplingspedalen var helt lös. Förmodligen var det vajern som hade gått av. Så vi fick ringa efter assistans i form av pappa som sedan såg till att bilen kom hem till hans lilla verkstad och sedan skjutsade oss hem. Men sedan fick jag skjutsa Elina hem till Alingsås vilket i slutändan gjorde att jag inte kom hem förrän halv elva. och då åkte jag vid 18-tiden från Örebro.. suck. 

Nu är jag dock hemma och ska sova.. imorgon väntar jobb som vanligt!! Ha de gött!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback