Stressigt liv!!!

Har haft helt, totalt fullt upp det sista och känt mig så stressad att jag knappt hunnit äta och sova. Men det har ju faktiskt mest varit roliga saker vilket ändå har gjort att jag klarat av det. För det första hade vi vår isshow förra veckan och det gick jättebra. Fick många positiva kommentarer från barnen på jobbet som självklart var där och tittade. Förra helgen var jag även på Johannas födelsedagskalas vilket var jättemysigt.

Denna veckan har jag försökt hinna träna så mycket det går, men jag har jobbat sent flera dagar pg.a. möten och utvecklingssamtal så det har tyvärr inte blivit så mycket träning. I torsdags var vi dessutom på julbord med jobbet vilket var jätteroligt. Och jag och min kära kollega Anna-Maria fick för oss att önska alla en god jul genom att genomföra ett litet julsångsmedley inför alla. Tror det var uppskattat. Nu sitter jag på ett hotellrum i Örebro och idag har jag tävlat kortprogrammet. Det gick jättebra och jag är supernöjd. Satte personbästa och fick 31,74 poäng och ligger tvåa :) Ska bli roligt att få visa vad jag går för imorgon också!

Här nedan kommer några bilder från mina senaste veckor;

julshowen:



Jag och ett vacker födelsedagsbarn



Jag och Anna-Maria inför sången


Nu är det dags att sova!
Natti natti! 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback