Halsfluss..

.. och troligtvis en släng av influensa sa läkaren på vårdcentralen. Nu har jag i alla fall fått en penicillinkur som ska ätas i tio dagar så nu ska jag bli frisk igen. Men jag vill vara frisk nu, hade ju planer för helgen och är trött på att sitta ensam hemma framför tv:n. Detta kommer bli den tråkigaste helgen på länge :(

Önskar att jag åtminstone hade lite energi till att t.ex. städa eller diska för det suger att bara sitta i soffan och se på eländet. Men jag orkar inte!

Dock är det kanske dags att gå ut i köket och försöka få i mig något. Eftersom det fortfarande gör så ont att svälja får det kanske bli lite yoghurt men bättre det än ingenting. Har inte ätit någonting idag kom jag just på!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback