Just another monday..

Helgens tävling gick bra och jag slutade på en andraplats knappt en poäng efter vinnaren. Retligt men ändå okej. Fick även personbästa på långprogrammet så det var ju bra. 

I morse gick jag upp kl sex och var för en gång skull pigg. jobbade, tränade och nu sitter jag halvdöd i soffan. Ska gå och lägga mig tänkte jag eftersom jag ska gå upp kl fem imorgon. Jag hatar verkligen tidiga mornar, men det finns ju en fördel och det är ju att man slutar tidigt också. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba och träna. Träningen gick ganska bra trots att jag har haft lite ont i halsen hela dagen. Vill verkligen inte bli sjuk nu!!!

Nu ska jag försöka sova, men har ett och annat att grubbla över så vi får se hur det går..

Ibland borde jag verkligen bara hålla käften!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback