Ser fram emot att gå till jobbet

Till skillnad från de flesta söndagkvällar så har jag ingen söndagsångest alls. Snarare tvärtom, jag ser verkligen fram emot att gå till jobbet imorgon och träffa alla gosiga barn (och trevliga kollegor). Skönt att det är en hyfsat kort dag imorgon ändå så att jag får en mjukstart efter att ha vant kroppen vid att ligga stilla hela dagarna. Idag har jag dock fått en hel del gjort här hemma. Tvättat två tvättar, diskat, dammsugit, bytt sängkläder och varit ute i solskenet med katterna. Ganska skön dag men det skönaste av allt var nog att ta en lång dusch. När man är sjuk orkar man ju sällan bry sig om hygien och fräshhet och bästa ordet för att beskriva mig i morse är nog ÄCKLIG! Men jösses vad fräsh jag kände mig efter duschen, som en helt ny människa och på bara en kvart kände jag mig dessutom mycket friskare!

Nu ska jag se klart på "En prinsessas dagbok 2" och sedan blir det sängen. Ska bli skönt att krypa ner i nytvättade lakan..

En bild på Elvis från i förmiddags. Man kan säga att han inte direkt älskar snön..


Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback