Tid..

..kan vara så olika lång. Jag tycker att den här veckan har gått otroligt långsamt och jag har kastat blicken på klockan fler gånger än jag brukar. Arbetsdagarna har känts oerhört långa och helgen fruktansvärt långt bort. Men två av mina kollegor påpekade idag att veckan hade gått ovanligt fort och att de knappt hängde med på att det var fredag igen. Det är märkligt att man kan uppleva det så olika för det är ju trots allt samma tid vi lever i. Jag är dock övertygad om att helgen kommer att gå fort, det gör den ju alltid. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon är det tävling som gäller och jag har försökt tagga genom att kika på konståkningsklipp på youtube. Det går sådär, men med en god natts sömn kanske det ska gå bättre.

Ha en fin fredagkväll!!!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback