Nya tag!!!

Förra våren bestämde jag mig för att börja leva ett nyttigare liv. Det gick jättebra ett tag, men någonstans på vägen dog det ut och jag fortsatte mina dåliga vanor med godis mitt i veckan osv.. Nu tänkte jag ta nya tag. Från och med denna veckan får jag bara äta godis och onyttigheter på helgen. Denna första veckan blir en riktig prövning eftersom jag har en riktigt god kladdkaka stående i kylen. Än så länge har jag dock lyckats hålla mig trots att jag ett flertal gånger öppnat kylskåpet och tittat på kakan. Idag köpte jag istället vindruvor som substitut för mitt sötsdug (kanske inte supernyttigt men bra mycket bättre än kladdkaka).

Idag har jag haft en lång dag på jobbet som avslutades med planeringsmöte. Min snälla kollega Malin hade lagat bacon- och broccolipaj som vi kunde äta av under planeringen. Sweet! Sedan åkte jag och dansade och nu sitter jag och fryser i soffan medan jag tittar på Scary Movie och äter vindruvor. 

har jag sagt att jag längtar till våren och sommarn? Tänk er att bara kunna dra på sig en kofta och ett par ballerinaskor och slippa frysa! Jag längtar även tills solen tittar fram så att man kan sola och få lite färg. det är svårt att känna sig fräsh när man är helt blek och har ringar under ögonen. Snälla våren, kom nu!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback